Har verkligen inte tid med detta..

Vaknade imorse med taggtråd i halsen, det var iallfall känslan av ont i halsen.
Vi får inte glömma febern som är med på ett hörn också, JAG HAR VERKLIGEN INTE TID MED DETTA.
Missar tyska provet också, great! Hade inte jätte bra koll på det endå, så får ta tag i den snart.
Det enda ansträngning jag ska göra idag är att åka och ta in hästarna.
Får helt enkelt jobba hemma idag och hoppas på att man är frisk imorgon.

Alva red Sarelli igår, eftersom att hon ska ha honom ett antal dagar när jag är i Åre.
Sarelli har tagit det lugnt sen i Fredags eftersom han inte har känts helt på banan.
Svullet ben efter att slagit på sig själv ingen hälta som tur är, även lite vintersnuva inge feber.
Men igår kändes han mer på G igen när jag såg på från marken iallafall.
Märkligt att se någon annan rida ens häst, har inte sett någon rida Sarelli en hel lektion förut.
Alva såg ut att ha hittat några knappar på ett ridpass, han knäppte inte av bara ett par enstaka gånger.
Lossade fint i båda varven lite stelare i vänster, bakkärran börjar komma igång på ett nytt vis.
Mer energi och spårar helt klart mycket bättre, så jag är mycket nöjd över båda.
Sen var det så att Alva ramlade av när hon skritta av, han blev rädd för snömaskinen.
Ingen skadade sig och jag hoppas att Alva inte har råkat ut för något större blåmärke.
 // Ellen



Kommentarer
Postat av: alva

drakzarre :D!

2012-02-03 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0